Direktlänk till inlägg 23 november 2008

Händelserika dagar

Av Anneli - 23 november 2008 15:50

Det började med torsdag att Max fick sin tre månaders spruta, grinade bra när han fick den.. Tyckte så synd om honom, stackar liten =(

På fredag var det min sista praktikdag skönt att det är gjort nu, men vist är det roligt att komma ut bland barnen igen. Men jag vill ju vara med Max hela tiden också, så skönt att jag får rå om honom om dagarna..

När vi kommer hem på fredagen så äter vi mat och efter det börjar Max att skrika och blir alldelens blå i ansiktet och runt munnen, ringer 112 och dom skickar en ambulanse eftersom Max har ett blåsljud på hjärtat vill dom att vi kommer in. Väl inne på sjukhuset skriker Max ännu mer, men efter en alvedon lugnar han ner sig.. Vi får ändå åka till Sundsvall för att träffa en hjärtläkare eftersom det inte finns någon sån i Sollefteå på helgerna pga av besparingar (snåla kommun) Vi får åka ambulansen till Sundsvall och är där halv elva på kvällen. Sover över där för de vill övervaka lillgubben..

Efter en lugn natt får vi åka hem och de konstaterar att Max nog haft lite magsjuka som gjorde att han hade magkramper som gjorde han han tog i så han blev blå... Väldigt skönt att veta att det inte var nå allvarligare..

Nu söndag har stackaren blivit förkyld är hes och har snuva, så jobbigt att  se och höra när de inte är frisk.. Hoppas verkligen att det blir kortvarigt!

Det var våran helg..

Kraam 

 
 
anna

anna

23 november 2008 16:02

men hej. urs sådan otäck upplevelse ni fick vara med om. hoppas han kryat på sig lille max. ser fram emot att träffa er snart. tiden går ju så fort och max måste ju ha hunnit bli jätte stor?! =)

http://www.stannaanna.blogg.se

 
Karin

Karin

24 november 2008 18:10

Men huga stackers gubben!! Då förstår jag att du hade det jobbigt och hemskt. Vilken himla tur att det inte var nån fara.. Kramar från oss!

http://www.albinsmoder.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli - 30 april 2009 13:01

Nu börjar det ta fart med allt hos våran lilla pojke. Just nu sitter vi uppe där datorn är, jag som vanligt sitter och surfar runt. Max ligger på golvet och leker, när jag vänder mig upptäcker jag att han satt sig upp och sitter och leker. Han har lä...

Av Anneli - 22 april 2009 12:56

Jag är med och tävla om ett Namn halsband från http://www.parlsmycken.com/ hos UngMammaMia. Var du också med och tävla här!...

Av Anneli - 22 april 2009 12:26

Just nu är jag i härnösand, har lucnh innan nästa föreläsning drar igån. En härlig känsla är att det är näst sista gången vi är här. Bara tre nätter kvar, sen äre slut :) I kväll ska vi ut och äta med Vilhelmina gänget, ska bli spuer skoj. Sen blir d...

Av Anneli - 20 april 2009 14:44

Hur fin som dag helst är det idag. Även om det är kallt i luften, så är det så roligt när solen vill titta fram om dagarna. Idag har jag och Max varit hemma, på förmiddan så sov han en timme då passade jag på att läsa lite och ringa, måsten som man m...

Av Anneli - 19 april 2009 17:38

Så var det Söndag igen, helgerna går på tok för fort! I fredags så var Mathias på träning, så jag och Max åkte och hälsade på Sandra max faster. Max tyckte det var roligt att vara och utforska någon annanstans än hemma! På lördag passade jag och Math...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards