Alla inlägg den 6 november 2008

Av Anneli - 6 november 2008 20:22

Idag har det inte hänt så mycket, har läst hemma idag då Eislan skulle till Sollefteå.. Det blev trångt i bussen så då vadle jag att stanna hemma och försöka att läsa lite, gick ganska bra har läst ut boken som jag hade tänkt..

Åkte en sväng på skolan och skrev ut lite papper gick sedan på dagis och hälsade på Sandra och Sandra som tryckte stämplar med barnen, och max sov som vanligt när jag åker ditt och hälsar på..

Ringde Birgitta idag och frågade när vi skulle få våra kort som vi knäppte för sex veckor sedan, och glad blev jag när hon sa att de var klara så jag kunde hämta dom i morgon.. Som tur är ska Sandra till Sollefteå så hon ska hämta ut dom åt oss, läntar till jag får hänga upp förstoringen på Max :)

Tog och bakade lite idag också, matbröd! Mycket billigare än att köpa bröd på ica och godare..

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på en film, har lite ont i huvudet, hoppas det ger med sig!


God natt! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards