Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Anneli - 28 februari 2009 13:58

Idag har vår lilla familj varit ute en sväng på förmiddan. Mathias skottade av taket på bron, och jag och Max var ute med pulkan.

Efter det tog vi oss en kopp kaffe och njöt av att solen värmde så härligt.

 Efter det så gick jag och Max in för han var hungrig och då är det bäst att göra som han vill =)


Just nu är Urban här och sitter och dricker kaffe med Mathias och surrar skogsmasikner. Så jag gick upp på datorn, kände att jag inte hade så mycket att tillägga om det området. Max ligger ute och sover får se hur länge han har lust med de.

Senare i kväll måste vi åka till Holme och ge djuren där lite mat, eftersom svärföräldrarna har åkt till Hofors.

Passar på att säga Grattis till Kristian som fyller 25 år idag, hoppas ni har en fin dag ute på sjön.


Längtar tills vi ska åka till Hofors i Maj och gratta Mathias morfar som fyller jämt då. Alltid lika roligt att åka ner dit, man får avkoppling hemifrån och träffa lite folk..

 Bjuder på lite bilder från idag =)

Ha de gött!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards