Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Anneli - 12 januari 2009 11:32

Var ett tag sedan jag bloggade något, har verkligen inte haft tid eller lust.. Så därför har det uteblivit!! Idag är det sista dagen inför tentan om Vetenskapsteorier i morgon, kan verkligen ingenting, allt som man har läst i två veckors tid är som bort blåst, kommer nog att bli en omtenta här!!

Fattar inte varför man ska kunna sånt hät för att bli förskollärare, men men det är mycket av det på utbildningen!!!

Just nu sover Max så jag passar på att skingra tankarna här, har läst hela morgonen.. Pappa kom en sväng i morse så jag fick bjuda honom på frukost alltid lika roligt när han kommer och hälsar på oss på morgonen :) Dagarna går lite fortare när man har sällskap.. I morgon ska Sandra vara barnvakt till Max medans jag är i Härnösnad och skriver tenta, Verkligen snällt av henne att ta ledigt så jag kan åka iväg, Tack tack sandra, du är guld värd ;)

Nä hade bra så hoppas jag att jag bättrar mig på bloggandet =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards